vrijdag 17 september 2010

Lacoste NY fashion week spring-summer 2011

Lacoste had een verassende collectie. Ik had bij de collectie meer kleur en vrolijkheid verwacht. Maar de hoofdkleuren waren zwart en wit. Er waren wel een paar modellen met kleur kleding aan en dat was vooral bruin, oranje/donkerrood en militair groen. Het is wel een vernieuwende lente/zomer collectie want het was nogal somber maar wel stoer, alsof je op safari gaat. Verder werden veel aparte prints gebruikt. Die prints waren erg verassend en ik ben er erg enthousiast over. Verder werd er veel met taille riemen en vormen gewerkt, wat natuurlijk ideaal is voor ons vrouwen. 

een echte safari outfit
met een taille riem



de opvallend mooie prints
Een nadeel vond ik dat de collectie met chic en ook sportachtige kleding door elkaar werd geshowd. Dat zag er een beetje slordig uit. Maar oke, dat is mijn mening! Ik vond het dus een collectie die ik niet helemaal van Lacoste had verwacht, maar je kon het merk er wel in terug herkennen en dat is natuurlijk regel nummer een.

xx Maan -

Geen opmerkingen:

Een reactie posten