donderdag 16 september 2010

NY Fashion week G-star raw

hier zie je het leer
terugkomen in de collectie
Hee allemaal !
Zoals jullie weten is de fashion week weer vol op gang in New York, dus heb ik een kijkje
genomen bij foto's van de show van G-star raw. Ik vind zelf dat het een vernieuwende collectie is.
Iets wat G-star nog nooit gedaan heeft, maar toch herken je G-star erin terug met de spijkerbroeken die zo af en toe voorbij komen. Dat maakt de look gelijk vrouwlijk maar tegelijkertijd ook stoer.
hier zie je de woestijnkleuren
en de witte kleuren.
De collectie is op de woestijn kleuren gebaseerd. Zo zie ik bij meerdere shows dat de kleur beige nu in de smaak valt dus echt een modekleur is dit seizoen. Verder hadden ze natuurlijk veel blauwe kleding stukken en wit. Wat dus echt een kenmerk is van G-star. Ze hebben dit keer de spijkerbroekstof gecombineerd met leer en katoen. Ik zie de laatste tijd vaker dat nu meer de boyfriend broeken in zijn en de wat baggy spijkerbroeken waarbij aan de onderkant, de pijpen opgerold worden.

Gister had ik al een berichtje geplaatst over de haartrends die nu in zijn en die zag je ook terug bij de G-star show. De dames hadden nonchalant los haar of vast haar, en de heren hadden een strakke zijscheiding.

hier zie je de opgerolde pijpen
en nonchalant haar.
Op de eerste rij van de show zaten o.a. Liv Tyler, Magnus Carlsen, 50 Cent, Kelly Osbourne, Natasha Bedingfield, Yfke Sturm en Stacey Rookhuizen. 


xx Maan -

Geen opmerkingen:

Een reactie posten